Bezorging
Bij AMY DELUXE proberen we je jouw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Ons team werkt daarom iedere dag en avond hard door om alle bestellingen zo snel mogelijk te verwerken. Al onze levertijden zijn inclusief het verwerken en gelden voor werkdagen en zaterdag. Voor bestellingen binnen Nederland EN België kunnen we garanderen dat je je bestelling de volgende dag in huis kunt hebben. Voor bestellingen in Duitsland kan het een dagje extra duren.
*Bij bestellingen van €70,- of meer wordt je bestelling altijd gratis thuisbezorgd in NL en BE .
Wij sturen bestellingen aangetekend dat betekent dat er iemand voor de pakket moeten tekenen en de kosten zijn 6.49 ex btw euro.
Worden bestellingen ook op zaterdag geleverd?
Ja, PostNL bezorgt ook op zaterdag. Als je op vrijdag voor 16 uur bestelt, leveren wij het zaterdag bij je af.
Wat als mijn bestelling na 24 uur nog niet is afgeleverd?
Bestellingen die voor 16:00 besteld zijn, bezorgen wij binnen 24 uur. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat een bestelling één of twee dagen later aankomt. Dit kan te maken hebben met een sorteerfout. Indien je de bestelling na 3 werkdagen nog niet ontvangen hebt, neem dan even contact met ons op.
Niet thuis en aflevertijdstip aanpassen
Maak een account aan (gratis) op MijnPostNL en bepaal zelf het aflevermoment! Je kunt er ook aangeven wat er moet gebeuren als je niet thuis bent tijdens de afleverpoging. Klik hier om een MijnPakket account aan te maken.
Track & Trace
Zodra je bestelling is verwerkt en ingepakt, krijgt ieder pakket van ons een Track & Trace code. Let op, dit geldt niet voor Rembourszendingen en zendingen die door de brievenbus passen. Deze code wordt naar je toe gemaild, en daarmee kun je jouw pakketje eenvoudig traceren via deze site. Na 20:00 wordt de status bij PostNL geüpdatet en wordt exact zichtbaar op welk moment de postbode bij je langskomt.
Waarom heb ik geen Track & Trace email ontvangen?
Zodra we de bestelling hebben verstuurd (iedere werkdag voor 19:30 versturen we de bestellingen), ontvang je van ons automatisch een e-mailtje met hierin een Track Trace. Als je geen email van ons hebt ontvangen kan het zijn dat deze in je ”Spam” map is belandt, of je hebt de bestelling als gast geplaatst.
Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen?
Het kan voorkomen dat het per ongeluk niet is gelukt om je pakket binnen de gestelde levertijd af te leveren. Volg in dat geval de volgende stappen:
• Wacht nog één dag af. Misschien is je pakket gewoon iets later.
• Gebruik de Track Trace code in je bevestigingsmail om te kijken waar je pakket zich zou moeten bevinden. Het is mogelijk dat de levering is verschoven.
• Zou het bezorgd moeten zijn? Contoleer of je je adresgegevens goed hebt ingevuld.
• Zijn je adresgegevens goed ingevuld? Controleer dan of er een niet thuis-bericht van PostNL in je brievenbus ligt. Het pakketje is dan mogelijk bij de buren bezorgd of wordt op een later moment opnieuw aan je aangeboden.
• Nog steeds geen succes? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Verzendingen naar het buitenland
Wij verzenden pakketten ook naar het buitenland. Wanneer je bij bestelling de adresgegevens hebt ingevuld, berekent het systeem automatisch de verzendkosten. De levertijden kunnen wel langer zijn voor landen buiten de Benelux.
Wat is de levertijd naar België?
Bestellingen die voor 16 uur zijn gemaakt, worden in principe de volgende werkdag geleverd. Het kan voorkomen dat het een dag langer duurt.
Bestelling annuleren?
Heeft u een foutje gemaakt bij het kiezen van een product of u wilt uw bestelling om een andere reden annuleren? Neem dan binnen de openingstijden telefonisch contact met ons op. Doet u dit per e-mail, is er een grote kans dat het te laat wordt gezien door ons team waardoor uw bestelling al verzonden kan zijn. Na het annuleren van de bestelling krijgt u het bedrag binnen 3 werkdagen teruggestort op uw rekening.
Retourneren
Ruilen & Retourneren
Wij verkopen onze producten met de achterliggende gedachte om extra kwaliteit en beleving toe te voegen aan het waterpijp roken! Dit voeren wij door tot in onze klantenservice. Zo hanteren wij een niet goed, geld terug policy waarbij de bestelling zonder opgaaf van reden binnen 5 dagen retour gestuurd kan worden. Met deze extra lange retour periode heb je alle tijd om na te denken over je keuze. Let wel, het product dient dan niet in gebruik te zijn genomen. Het gaat hier namelijk om hygiëne producten.
Iets retour sturen is al vervelend, daarom willen we het je extra gemakkelijk maken door middel van 3 simpele stappen:
Stap 1. Meld je retour bij ons aan via onze webshop.
• Vergeet niet je ordernummer erbij te vermelden.
• Is er iets kapot / beschadigd? Stuur dan altijd een duidelijke foto mee!
• Vermeld in het email onderwerp: ”Retour”
• Je betaald zelf de retour kosten en de kosten zijn :
Nederland – €7.60,-
België – €8,50
Overige landen – Afhankelijk van lokaal postkantoor
• Verpak alles zorgvuldig zodat breekbare onderdelen beschermd zijn tijdens vervoer!
• We hebben het RMA formulier voor het gemak ook meegestuurd met je bestelling, deze kun je ook gebruiken!
Retour voorwaarden
Algemene retour voorwaarden:
• Er worden geen retour producten aangenomen die gebruikt zijn.
• Nieuwe en ongebruikte producten kunnen geruild of terugbetaald worden zonder enige reden binnen 72 uur na aankoop. Daar doen we niet moeilijk over! Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour crediteren!
• Producten die beschadigd zijn tijdens vervoer dienen binnen 72 uur na ontvangst te worden gemeld per email of contactformulier.
• Alle producten, die je langer dan 72 uur na ontvangst van het product aangeeft, worden niet in behandeling genomen.
• Verstuur de product(en) binnen 72 uur na aanmelding van je retour.
• Producten die beschadigd zijn door de gebruiker kunnen niet geretourneerd worden. Wij controleren hierop bij ontvangst.
• Voor producten die een klein gebrek of imperfectie vertonen en waarvan je het niet nodig vindt deze te retourneren, kan indien gewenst, een tegoedbon gegeven worden.
• Gebroken / beschadigde producten niet terugsturen zonder onze toestemming. Stuur eerst een foto ter beoordeling aan ons toe.
• Binnen 14 dagen na aanmelding van het retour, storten wij het bedrag aan je terug. Uiteraard moeten we wel eerst het retour hebben ontvangen. In het retourportaal kun je de status zien van je retour.
• Vermeld hierbij indien mogelijk een reden van retourneren. Dit helpt ons, onze producten en service te verbeteren!
Wanneer heb ik het recht op gratis retourneren?
• Als u een verkeerd product hebt ontvangen. Dit moet echter binnen 72 uur vermeld worden per mail waarbij ook het ordernummer wordt doorgegeven.
• Als u een beschadigd product hebt ontvangen. Dit moet echter binnen 72 uur vermeld worden per mail waarbij ook het ordernummer wordt doorgegeven.
- Gratis verzonden Producten die retour worden verzonden waarvan de klant verkeerde keuze heeft gemaakt of de bestelling wilt annuleren, zijn de verzendkosten binnen NL VAN 7.60 EURO voor de rekening van de klant. ( elke gratis bestelling boven de 70 euro draagt AMY SHOP 7.60 verzendkosten aan postnl ).
Wat moet ik doen als de producten beschadigd zijn aangekomen?
We maken een onderscheid tussen imperfecties / beschadigingen / oneffenheden en echte gebreken / defecten. Lees hieronder meer:
Hand gemaakte producten
We adviseren om al het glaswerk NIET met heet water te wassen!
Omdat wij handgemaakte producten verkopen ( de vaas , kopje )komt het wel eens voor dat een product imperfecties en oneffenheden bevat.
Je kunt gerust van ons aannemen dat deze imperfectie verder geen enkele invloed zal hebben op de kwaliteit van het roken. AMY DELUXE staat erom bekend hand gemaakte waterpijp vazen producten uit Duitsland.
Wij verkopen onze hand gemaakte producten met liefde maar hopen op begrip en acceptatie van onze klanten. Juist de oneffenheden onderscheiden, de door ambachtslieden gemaakte producten.
Defecte / gebroken producten
Als een product gebroken is aangekomen meld het direct of max binnen 72 uur, maak dan een foto en mail dit aan ons toe zodat wij dit verder kunnen verwerken. Gebroken items niet terugsturen zonder onze instemming, meldingen die na 72 uur binnen komen wordt niet in behandeling genomen.
Garantie: Op glazen werk en kopjes geeft Amy Deluxe geen garantie en op elektrische Kolenbranders Tornado en Helix zitten 30 dagen garantie en op hotturbo 500w en 1000w zit 7 dagen garantie vanaf de leverdatum
*Bij producten die onder de garantie vallen zijn de verzendkosten voor de rekening van de klant.*
**INFORMATIE GARANTIE SHISHA TURBINE:**
– Shisha Turbine heeft 6 maanden garantie op de spiraal (heat parts) van de kolenbrander.
– Daarnaast is er een garantie van 2 jaar op de elektrische onderdelen in de kolenbrander.
Bij mankementen graag contact opnemen met de producent (zie gebruiksaanwijzing geleverd met de Shisha Turbine of per e-mail: info@shisha-turbine.de).
Een waterpijp is puur een instrument om de rook mee te vervoeren. Mocht je niet genoeg rook of smaak ontvangen dan ligt dit vrijwel nooit aan de waterpijp zelf.
Je zult het pakket zelf moeten frankeren en terug moeten sturen naar ons adres:
AMY DELUXE
BESTERDRING 62A 5014HM
Tilburg Nederland
Welk bedrag krijg ik terugbetaald?
Bij het terugsturen van de gehele bestelling: Het gehele aankoopbedrag excl. verzendkosten.
Bij het terugsturen van een gedeelte van de bestelling: Het aankoopbedrag van de retourproducten excl. verzendkosten.
De retourkosten hierboven genoemd zullen verrekend worden met het terug te betalen bedrag.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?
De uitbetaling door onze payment provider vindt plaatst via dezelfde betaalmethode en vindt plaats binnen 14 dagen na aanmelding van je retour!